مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-14فناوري

تبلیغات جذاب، ترفند مجرمانه سودجویان سایبری


رییس پلیس فتا استان هرمزگان تبلیغات جذاب را یکی از مهم ترین راه های موجود برای ترغیب کاربران به انجام خواسته های مجرمان عنوان کرد که با همین تبلیغات جذاب و رنگارنگ کاربران فریب آنها را خورده و اقدام به انتشار اطلاعات مهم و نصب نرم افزارهای پیشنهادی می کنند.

- سرهنگ احسان بهمنی صبح امروز (25 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: بعضاً مشاهده می کنیم در فضای مجازی افراد سودجو با استفاده از تبلیغات دروغین سعی دارند کاربران را با خود همراه کرده و اهداف مجرمانه خود را عملی کنند.

وی افزود: سرقت اطلاعات نیز یکی دیگر از اهداف مجرمانه سودجویان سایبری است و یکی از مواردی که حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی را تهدید می کند، اطلاعاتی است که در پیج ها و اکانت های خود منتشر کرده اند، اطلاعاتی که ممکن است با استفاده از ترفندهای مختلف و مهندسی اجتماعی به دست افراد سودجو بیفتد.

بهمنی اظهار کرد: بنابراین جدای از واقعی یا غیر واقعی بودن اعضاء باید نسبت به راه های افزایش این اعضا و فالوورها دقت بیشتری به خرج داد.

سرهنگ بهمنی ادامه داد: تبلیغات جذاب یکی از مهم ترین راه های موجود برای ترغیب کاربران به انجام خواسته های مجرمان است که با همین تبلیغات جذاب و رنگارنگ است که کاربران فریب آنها را خورده و اقدام به انتشار اطلاعات مهم و نصب نرم افزارهای پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات جذاب، ترفند مجرمانه سودجویان سایبری

تبلیغات جذاب، ترفند مجرمانه سودجویان سایبری