مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:312023-02-14اقتصادي

آغاز پرواربندی 110 هزار راس دام سبک و سنگین در کشت و صنعت مغان


مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: عملیات پرواربندی 110 هزار راس دام سبک و سنگین در این مجتمع برای تامین گوشت مورد نیاز بازار آغاز شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: عملیات پرواربندی 110 هزار راس دام سبک و سنگین در این مجتمع برای تامین گوشت مورد نیاز بازار آغاز شده است.

قاسم محمدی 25 بهمن در گفت و گو با خبرنگاران از آغاز عملیات پرواربندی دام سبک و سنگین در این مجتمع خبرداد و گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بعنوان قطب تولید قراردادی گوشت در شمال غرب کشور انتخاب شده و در این راستا برای تولید بیشتر، عملیات پرواربندی 10 هزار راس دام سنگین و 100 هزار راس دام سبک در شرکت آغاز شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برای تنظیم بازار گوشت کشور و حمایت از مصرف کنندگان و کنترل گرانی، تعدادی از دام های پرواری سنگین اخیر بارگیری و در کشتارگاه های تهران ذبح و به بازار هدف عرضه شده است.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر بازار کشور نیاز مبرم به گوشت گوسفند دارد اضافه کرد: برای پاسخگویی به نیاز جامعه هدف فاز اول پرواربندی دام سبک با 20 هزار راس و در فازهای بعدی به 100 هزار راس خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرواربندی 110 هزار راس دام سبک و سنگین در کشت و صنعت مغان

آغاز پرواربندی 110 هزار راس دام سبک و سنگین در کشت و صنعت مغان