مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-14اقتصادي

حربه جدید تولیدکنندگان لوازم خانگی برای افزایش قیمت ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «اکبر پازوکی» افزود: به این ترتیب، اکنون که در ماه های پایانی سال هستیم و به طور معمول سال های گذشته رونق بازار انتظار می رود، - اکبر پازوکی رییس اتحادیه توزیع کنندگان لوازم خانگی تهران گفت: این روز ها که درخواست افزایش قیمت لوازم خانگی مورد پذیرش دولت قرار نگرفته است، برخی تولیدکنندگان با عرضه کالا های قدیمی خود با کد های جدید، ترفندی برای افزایش نرخ ها یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اکبر پازوکی افزود: به این ترتیب، اکنون که در ماه های پایانی سال هستیم و به طور معمول سال های گذشته رونق بازار انتظار می رود، تولیدکنندگان با این ترفند می خواهند سهمی در شب عید داشته باشند.

به گفته این مقام صنفی، اکثر تولیدکنندگان در ماه های اخیر بین پنج تا 15 درصد افزایش قیمت (با یا بدون مجوز) داشته اند که با مقایسه فهرست قیمتی آن ها که برای این اتحادیه ارسال می شود با قیمت های سال گذشته، به روشنی قابل مشاهده است.

وی گفت: در این مدت بیشترین افزایش قیمت مربوط به کولرسازان با 60 تا 70 درصد افزایش بوده است.

پازوکی اظهار داشت: این شرایط در حالی است که تولیدکننده می گوید همه مواد اولیه تولید لوازم خانگی از جمله ورق فولادی، محصولات پتروشیمی، رنگ، پلاستیک، PP و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حربه جدید تولیدکنندگان لوازم خانگی برای افزایش قیمت ها

حربه جدید تولیدکنندگان لوازم خانگی برای افزایش قیمت ها