مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:052023-02-14سياسي

وقتی همسر «رییس اتاق فکر فتنه سبز» تحلیلگر روزنامه اطلاعات می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه اطلاعات اخیراً یادداشتی را به قلم همسر عطاءالله مهاجرانی منتشر کرد.

مهاجرانی که چند سال قبل از فتنه 88 به همراه همسرش به لندن رفته بود، - وقتی همسر رییس اتاق فکر فتنه سبز تحلیلگر روزنامه اطلاعات می شود روزنامه اطلاعات در تحلیلی عجیب، به جای مذمت اقدامات سران فتنه، از آن ها تمجید کرد و نوشت آیا زمان تغییر در رویکرد دفعی و حذفی در نظام فرا نرسیده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه اطلاعات اخیراً یادداشتی را به قلم همسر عطاءالله مهاجرانی منتشر کرد.

مهاجرانی که چند سال قبل از فتنه 88 به همراه همسرش به لندن رفته بود، در ماجرای آن فتنه جوگیر شده و به همراه عناصری، چون عبدالکریم، عبدالعلی بازرگان، اکبر گنجی و برادر همسر خود (محسن کدیور)، گروهی موسوم به اتاق فکر جنبش سبز در خارج از کشور راه اندازی کرد.

اما به موازات شکست فتنه سبز، آن اتاق فکر کذایی نیز از هم پاشید.

حالا همسر مهاجرانی در روزنامه اطلاعات به گونه شناسی اپوزیسیون پرداخت و پس از بررسی سوابق سازمان مجاهدین (سازمان تروریستی منافقین) و همچنین گروه هفت نفره همراه رضا پهلوی که در اغتشاشات چند ماه قبل نقش آفرین بودند، می نویسد: در هفته های اخیر در داخل کشور نیز تلاش هایی در حمایت از معترضین و ناراضیان صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی همسر «رییس اتاق فکر فتنه سبز» تحلیلگر روزنامه اطلاعات می شود

وقتی همسر «رییس اتاق فکر فتنه سبز» تحلیلگر روزنامه اطلاعات می شود