مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-13حوادث

جنجال خونین دختر 13 ساله!


پایان شیادی های 2 کلاهبردار در گلستان/ قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی/ تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم/ ضرب سکه طلا در زیرزمین یک خانه/ جنجال خونین دختر 13 ساله!/ فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک 3 ساله/ پولداران هوسران، - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (دوشنبه بیست و چهارم بهمن ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  پایان شیادی های 2 کلاهبردار در گلستان دو مرد شیاد که به بهانه تسهیل کار افراد در دادگستری کلاهبرداری می کردند با هوشیاری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان هنگام دریافت پول در محل قرار دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی کارگر افغانستانی که پس از شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه اش او را با ضربه های چاقو به قتل رسانده بود از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

بیشتر بخوانید تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از پذیرش 37 دانش آموز با علایم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی خبر داد و گفت: حال عمومی دانش آموزان مساعد است و به زودی تمامی آنان ترخیص می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال خونین دختر 13 ساله!

جنجال خونین دختر 13 ساله!