مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-13سياسي

نظام از توطئه اغتشاشات اخیر عبور کرده است


رییس سازمان اطلاعات استان تهران گفت: در 22 بهمن و با حماسه بی نظیری که خلق شد تمام تردیدها پایان یافت و ما توانستیم بگوییم که نظام از توطئه اغتشاشات اخیر عبور کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان اطلاعات استان تهران در دومین نشست تخصصی مشترک سالیانه مدیران استان و حراست دستگاه های اجرایی که امروز دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: اگر این سوال مطرح شود که علت مواجهه نظام استکبار با جمهوری اسلامی ایران چیست؟ پاسخش در دو واژه جهانی شدن و جهانی سازی است.

وی افزود: ذیل پروژه جهانی سازی نظام استکبار توطئه های فراوانی علیه ما پیاده و اجرا کرده است که یکی از آنها توطئه پیچیده اغتشاشات اخیر بود که در طول تاریخ بی سابقه بود و بحمدالله همه آنها خنثی شد.

رییس سازمان اطلاعات استان تهران با بیان اینکه تمام دعوا بر سر این دو واژه و پروژه جهانی سازی است، ادامه داد: برنامه نظام استکبار برای تغییر فرآیند جهانی شدن به جهانی سازی است یعنی بتواند اراده خود را بر دیگران تحمیل کند.

وی ادامه داد: اگر ما سه ماه را دوره اغتشاشات اخیر در نظر بگیریم، یعنی از 25 شهریور و ایام پس از آن را یوم الشک حساب کنیم، در 22 بهمن و با حماسه بی نظیری که خلق شد تمام تردیدها پایان یافت و ما توانستیم بگوییم که در 22 بهمن و با حماسه بی نظیری که خلق شد تمام تردیدها پایان یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام از توطئه اغتشاشات اخیر عبور کرده است

نظام از توطئه اغتشاشات اخیر عبور کرده است