مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 19:552023-02-13سياسي

بانوان نویسنده ای که آثارشان تقریظ رهبر معظم انقلاب را دارد، تجلیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از تازه های نشر شاهد و تجلیل از بانوان نویسنده که آثارشان تقریظ رهبر معظم انقلاب را داشته اند، - مراسم تجلیل از بانوان نویسنده که آثارشان تقریظ رهبر معظم انقلاب را داشته اند با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور و رییس بنیاد شهید برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از تازه های نشر شاهد و تجلیل از بانوان نویسنده که آثارشان تقریظ رهبر معظم انقلاب را داشته اند، عصر امروز دوشنبه 24 بهمن با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، امیرحسین قاضی زاده، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی دیگر از معاونین بنیاد برگزار شد.

* خزعلی: از خدا می خواهم تاریخمان را به خوبی منتقل کنیم خزعلی دقایقی به صحبت پرداخت و گفت: حقیقتا اگر قلم زینبی شما زنان نبود، اثری از آنچه بر ما گذشته باقی نمی ماند.

چند سال قبل بعد از واقعه قانا، امام جمعه صیدا که از منطقه اهل سنت بود، گفت این خانواده ها 100 شهید دادند؛ در حالی که خانواده هایشان با آن ها زندگی می کنند، اما ما بسیار بیشتر از این شهید دادیم، ولی چیزی از شهدایمان نگفتیم.

وی ادامه داد: یکی از افرادی که در زندان های اسراییل بود، برای ما می گفت: در زندان یکی از اسراییلی ها با عصبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان نویسنده ای که آثارشان تقریظ رهبر معظم انقلاب را دارد، تجلیل شدند

بانوان نویسنده ای که آثارشان تقریظ رهبر معظم انقلاب را دارد، تجلیل شدند