مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-13ورزشي

مالک خیبر فرافکنی می کند/ نمی توانند زمین چمنی را نگهداری کنند


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با انتقاد از مالک خیبر خرم آباد می گوید: اگر نمی توانند زمین چمن ورزشگاه تختی را نگهداری کنند به ما بگویند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با انتقاد از مالک خیبر خرم آباد می گوید: اگر نمی توانند زمین چمن ورزشگاه تختی را نگهداری کنند به ما بگویند.

سید آرش قیاسیان در خصوص تخلیه آب جمع شده در چمن ورزشگاه تختی خرم آباد با وسایل سنتی همچون فرغون و ملاقه اظهار کرد: مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد با اداره کل ورزش و جوانان لرستان قرارداد سه ساله منعقد کرده و ماهانه باید مبلغی هم به دولت پرداخت کند.

وی ادامه داد: قرارداد چمن طبیعی ورزشگاه تختی خرم آباد به مدت سه سال از 21 تیرماه سال گذشته تا بیستم تیرماه 1403 به مبلغ ماهانه چهار میلیون و 500 هزار تومان منعقد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه خوابگاه این مجموعه ورزشی را هم در اختیار خیبر قرار داده ایم، گفت: وی برای فرافکنی و اینکه ما را زیر سوال ببرد، حمله رو به جلو داشته و تمام مصائب و مشکلاتش را گردن ما می اندازد.

قیاسیان اضافه کرد: طی قرارداد سه ساله خیبر موظف است از این چمن نگهداری کنند، اگر نمی توانند آن را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالک خیبر فرافکنی می کند/ نمی توانند زمین چمنی را نگهداری کنند

مالک خیبر فرافکنی می کند/ نمی توانند زمین چمنی را نگهداری کنند