مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-13سياسي

توطئه پیچیده اغتشاشات اخیر در طول تاریخ بی سابقه بود


استکبار توطئه های فراوانی علیه ما پیاده و اجرا کرده است که یکی از آنها توطئه پیچیده اغتشاشات اخیر بود که در طول تاریخ بی سابقه بود و بحمدالله همه آنها خنثی شد.

- رییس سازمان اطلاعات تهران گفت: استکبار توطئه های فراوانی علیه ما پیاده و اجرا کرده است که یکی از آنها توطئه پیچیده اغتشاشات اخیر بود که در طول تاریخ بی سابقه بود و بحمدالله همه آنها خنثی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس سازمان اطلاعات استان تهران در دومین نشست تخصصی مشترک سالیانه مدیران استان و حراست دستگاه های اجرایی که امروز دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: اگر این سوال مطرح شود که علت مواجهه نظام استکبار با جمهوری اسلامی ایران چیست؟ پاسخش در دو واژه جهانی شدن و جهانی سازی است وی افزود: ذیل پروژه جهانی سازی نظام استکبار توطئه های فراوانی علیه ما پیاده و اجرا کرده است که یکی از آنها توطئه پیچیده اغتشاشات اخیر بود که در طول تاریخ بی سابقه بود و بحمدالله همه آنها خنثی شد.

رییس سازمان اطلاعات استان تهران با بیان اینکه تمام دعوا بر سر این دو واژه و پروژه جهانی سازی است، ادامه داد: برنامه نظام استکبار برای تغییر فرآیند جهانی شدن به جهانی سازی است یعنی بتواند اراده خود را بر دیگران تحمیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه پیچیده اغتشاشات اخیر در طول تاریخ بی سابقه بود

توطئه پیچیده اغتشاشات اخیر در طول تاریخ بی سابقه بود