مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-13بين الملل

واکنش جنبش حماس به تصمیم جدید کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی


جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر مشروعیت بخشی به شهرک های جدید صهیونیستی اعلام کرد که مقابله با این تصمیم نیازمند اتحاد همه فلسطینیان است.

- جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر مشروعیت بخشی به شهرک های جدید صهیونیستی اعلام کرد که مقابله با این تصمیم نیازمند اتحاد همه فلسطینیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از منابع فلسطیین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد که تصمیم جدید کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بار دیگر چهره فاشیست سران صهیونیست را نشان داد.

در این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی اقدامات و تجاوزاتش علیه ملت فلسطین و سرزمین مقدس آنها را متوقف نکرده است و این تصمیم نشان داد که این رژیم به جامعه بین الملل و قطعنامه های سازمان ملل مبنی بر غیر قانونی بودن شهرک سازی اهمیت نمی دهد.

این جنبش در ادامه از ملت فلسطین و نیروهای مقاومت خواست که با تمامی ابزارهای موجود در برابر سیاست های شهرک سازی رژیم صهیونیستی مقاومت کنند.

حماس همچنین از امت های عربی و اسلامی و همچنین آزادگان جهان خواست که از پایداری ملت فلسطین در راستای حفاظت از سرزمین شان حمایت کرده و رژیم اشغالگر را تحریم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جنبش حماس به تصمیم جدید کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی

واکنش جنبش حماس به تصمیم جدید کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی