مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-13سياسي

جشنواره قرآنی بچه های هزارسنگر درآمل برگزار شد


پرونده جشنواره قرآنی فرهنگی بچه های هزارسنگر در شهرستان آمل با تجلیل از برترین های این جشنواره بسته شد.

- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل امروز در اختتامیه جشنواره قرآنی، گفت: از میان شرکت کنندگان دختر و پسر این جشنواره، 530 نفر به مرحله نهایی راه یافتند که در نهایت پس از برگزاری مرحله نهایی جشنواره در اداره تبلیغات اسلامی تعداد 187 نفر برگزیده نهایی شدند.

حجت الاسلام سیدمحید حسینی، هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی کودکان با قرآن و مفاهیم قرآنی اعلام کرد و افزود: این جشنواره پس از وقفه ای حدود 3 ساله به علت شرایط حاد کرونایی برگزار شد و خوشبختانه استقبال خوبی از سوی فعالان حوزه قرآنی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی باعث تبادل و ارزیابی جایگاه خانه ها وموسسات قرآنی شهرستان دریک فضای کاملا سالم رقابتی می شود، تصریح کرد: از دیگر اهداف مهم این جشنواره شهرستانی، شناسایی استعدادهای تازه در این بخش و پرورش آنها به صورت حرفه ای در سنین بالاتر است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل همچنین با بیان اینکه درحال حاضر بیش از دو هزار و700 قرآن آموز دختر و پسر در خانه و موسسه های قرآنی زیرپوشش این نهاد درشهرستان آمل فعالیت آموزشی دارند، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا این جشنواره، امتداد استانی داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قرآنی بچه های هزارسنگر درآمل برگزار شد

جشنواره قرآنی بچه های هزارسنگر درآمل برگزار شد