مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-13اقتصادي

3هزار مترمربع اراضی ملی در منطقه بسطام رفع تصرف شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از رفع تصرف اراضی ملی در منطقه بسطام خبر داد و گفت: ارزش این ملک بیش از یک میلیارد تومان برآورد می شود.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه یکی از خط قرمزهای منابع طبیعی اراضی ملی است، ابراز داشت: در این راستا و بر حسب مأموریت ذاتی، اداره منابع طبیعی شهرستان شاهرود در مقابل زمین خواران و متصرفان اراضی ملی کوتاه نخواهد آمد و با آنان جدی و قاطع برخورد خواهد کرد.

وی ضمن بیان اینکه امروز دوشنبه به دستور رییس دادگاه بسطام و با حضور مأموران نیروی انتظامی این شهر و اداره منابع طبیعی شهرستان شاهرود یک واحد ویلا غیر مجاز تخریب و به دولت بازگردانده شد، افزود: این ویلا در زمینی به مساخت سه هزار مترمربع ساخته شده و دارای درختان زردآلو و هلو و غیره بوده است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه ابتدا به متصرف فرصت کافی داده شد که خود رفع تصرف را انجام دهد، ابراز داشت: طی سال جاری دو بار در محل مورد نظر حضور یافته و تذکرات لازم به فرد خاطی داده شد اما این متخلف توجه کافی را به هشدارها نداشته است.

کشاورزیان ضمن بیان اینکه صاحب این ملک دور باغ دیوار کشیده و بنا ساخته بود، تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این ملک بیش از یک میلیارد تومان برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3هزار مترمربع اراضی ملی در منطقه بسطام رفع تصرف شد

3هزار مترمربع اراضی ملی در منطقه بسطام رفع تصرف شد