مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-13فرهنگي

بررسی «آخرین اغواگری زمین» در بخارا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین نشست از سلسله جلسات عصر سه شنبه مجله بخارا پیرامون کتاب «آخرین اغواگری زمین» اثر ماریناتسوتایوا، - دومین نشست از سلسله جلسات عصر سه شنبه مجله بخارا پیرامون کتاب آخرین اغواگری زمین اثر ماریناتسوتایوا، سه شنبه 25 بهمن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین نشست از سلسله جلسات عصر سه شنبه مجله بخارا پیرامون کتاب آخرین اغواگری زمین اثر ماریناتسوتایوا، سه شنبه 25 بهمن برگزار می شود.

در این نشست که ساعت پنج عصر در بنیاد لاجوردی برگزار می شود، الهام شوشتری زاده، فرزانه قوجلو، محسن آزرم، احسان عبدی پور و علی دهباشی حضور دارند و جستار های این نویسنده را بررسی می کنند.

کتاب آخرین اغواگری زمین مجموعه هفت جستار از شاعر بزرگ روسیه مارینا ایوانونا تسوتایوا (1892 - 1941) از بزرگ ترین شاعران و نویسندگان روسیه قرن بیستم است که آثارش را همسنگ آثار بوریس پاسترناک، اسیپ مندلشتام و آنا آخماتووا می دانند.

شاعری که در متلاطم ترین دوره تاریخ روسیه شاعرانگی را به قلمروی نثر آورد و با بهره گیری ماهرانه از زبان، ضرب آهنگ و خیال پردازی، نثری آفرید که چیزی از شعر کم نداشت.

مترجم کتاب الهام شوشتری زاده، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه علامه طباطبایی ترجمه کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «آخرین اغواگری زمین» در بخارا

بررسی «آخرین اغواگری زمین» در بخارا