مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-13حوادث

دستگیری سارقان زورگیر مسلح در خانی آباد


فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری دو سارق زورگیر خبر داد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سلمان آدینه وند از دستگیری دو سارق زورگیر مسلح خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد (قمه و چاقو) در محله خانی آباد تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار واحدهای گشت انتظامی یگان امداد قرار گرفت.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت با بیان اینکه روز گذشته واحدهای گشت انتظامی با گشت زنی های هدفمند دو مرد را در حال دعوا و زورگیری با شخصی مشاهده کردند، اظهار کرد: متهمان به محض مشاهده مأموران به سرعت از محل متواری و بدین ترتیب طرح مهار سارقان بلافاصله آغاز شد.

وی به دستگیری و زمین گیر شدن متهمان در یک تعقیب و گریز چند دقیقه ای اشاره کرد و ادامه داد: متهمان 28 و 30 ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت و زورگیری از شهروندان با تهدید سلاح سرد معترف شدند و در بازرسی اولیه تعداد دو قبضه سلاح سرد از آن ها کشف شد.

آدینه وند در پایان عنوان کرد: متهمان جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی با تنظیم صورت جلسه تحویل کلانتری 152 خانی آباد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان زورگیر مسلح در خانی آباد

دستگیری سارقان زورگیر مسلح در خانی آباد