مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:392023-02-13بين الملل

فیگارو: ماکرون به دنبال جانشینی برای محمود عباس است


یک روزنامه فرانسوی فاش کرد که رییس جمهور فرانسه از دیپلمات های خود در اراضی اشغالی خواسته که به دنبال جایگزینی برای رییس تشکیلات خودگردان فلسطین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه فرانسوی فیگارو فاش کرد که کاخ الیزه در تلاش برای پیدا کردن جایگزینی برای محمود عباس رییس هشتاد و هفت ساله تشکیلات خودگردان فلسطین است.

روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، امروز (دوشنبه) نوشت: فیگارو تأیید کرده است که امانوئل ماکرون به منظور مواجهه با جمود پرونده فلسطین و اسراییل خواهان تغییر برخی امور است؛ پرونده ای که ذهنش را به خود مشغول ساخته است.

این روزنامه توضیح داد که هدف رییس جمهور فرانسه که به تازگی و پس از اقدامات خشنونت آمیزِ مرگبار در کرانه باختری و قدس با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل دیدار کرده است، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین است؛ محمود عباسی که محکم به ریاستش چسبیده و هر گونه انتخابات پارلمانی جدید را از ترس اینکه حزبش شکست بخورد، به تعویق می اندازد.

فیگارو به نقل از یک منبع نزدیک به رییس جمهور فرانسه خبر داد که ماکرون از سرکنسول فعلی فرانسه در قدس و پنج فرد پیش از او در این منصب (مقامات مسئول روابط با فلسطینیان) و سفیر کنونی فرانسه در تل آویو (طرف اسراییلی) و پنج فرد پیش از او در همین پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیگارو: ماکرون به دنبال جانشینی برای محمود عباس است

فیگارو: ماکرون به دنبال جانشینی برای محمود عباس است