مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-13سياسي

تعلق من به هرمزگان جدی است


مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تعلق من به هرمزگان جدی است و شاید آمدنم به نیروی دریایی سپاه در یک مقطع برای این بود که خدمتی به هرمزگان ارائه دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین حقانی ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارداشت: غلامحسین حقانی فرزند غلامحسین حقانی می تواند اثبات کند که دو نفر ممکن است خلق شان یکی باشد و در یک نقطه خدمت کنند اما باید بدانید که تعلق من به هرمزگان جدی است و شاید آمدن من به نیروی دریایی سپاه در یک مقطع برای این بود که خدمتی به هرمزگان ارائه دهیم.

وی افزود: از شهدا مدد می خواهیم کمک کنند تا تکلیف خود را در استان هرمزگان ادا کنیم و در این مسیر حداقل اگر مایه آبرو نشدیم مایه ی بی آبرویی پدر شهیدمان نشویم.

حجت الاسلام حقانی در بیان خاطره ای عنوان کرد: در زمان انقلاب بعد از 6 ماه بی خبری از پدر، معلوم می شود ایشان در زندان قصر هستند و به هر صورت وقتی برای ملاقات توسط مادر گرفته می شود؛ در زندان بعد از دقایقی آقایی را مقابل مادر و خانواده می آورند که هیچ شباهتی به پدر ما نداشت چرا که بر اثر شکنجه چهره شان به هم ریخته بود و قابل شناسایی نبودند به حدی که حتی مادرشان نیز ایشان را نمی توانند بشناسند و بعد که می فهمند پسرشان هست زیر گریه می زنند که آن جا پدر می فرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلق من به هرمزگان جدی است

تعلق من به هرمزگان جدی است