مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-13سياسي

لزوم حذف رقابت دولت با بخش خصوصی/ به بخش خصوصی اجازه نقش آفرینی اقتصادی داده شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه صبح امروز در جشنواره تجلیل از کارآفرینان و کارفرمایان برتر چهارمحال و بختیاری گفت: از مهمترین مشکلات بخش اقتصادی کشور رقابت بخش دولتی و خصوصی است چرا که بخش دولتی همیشه دارای رانت، اطلاعات و قدرت حاکمیتی است و این رقابت باید حذف شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مهمترین قدم در اصلاح ساختار اقتصادی کشور است، باید به بخش خصوصی اجازه دهیم تا با اطمینان خاطر به نقش آفرینی اقتصادی بپردازد.

وی افزود: بیش از 25 سال است که از ابلاغ سیاست های اصل 44 قانون اساسی می گذرد چرا هنوز این سیاست ها اجرا نشده است؟ و چرا همچنان دولت خود را رقیب بخش خصوصی می داند.

راستینه اضافه کرد: سیاست های اقتصادی فعلی سبب افزایش حجم نقدینگی در کشور می شود و از طرفی دیگر سیاست های پولی و مالی این حجم از نقدینگی را روانه بازارهای غیرمولد می کند.

وی عنوان کرد: از این رو دلالی در کشور شغل بسیار پُرمنفعتی شده است و در مقابل، کار تولیدی و کارآفرینی دشوار است.

نقدینگی باید به سمت تولید و کارآفرینی هدایت شود نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: سیاست های اقتصادی کشور باید به سمتی حرکت کند که نقدینگی را به بخش تولید و کارآفرینی هدایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حذف رقابت دولت با بخش خصوصی/ به بخش خصوصی اجازه نقش آفرینی اقتصادی داده شود

لزوم حذف رقابت دولت با بخش خصوصی/ به بخش خصوصی اجازه نقش آفرینی اقتصادی داده شود