مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-13سياسي

برگزاری نمایشگاههای ویژه انقلاب اسلامی در مدارس هرمزگان+عکس


مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره نمایشگاه مدارس انقلاب مدارس شهرستان های میناب و رودان با حضور حسین عبادتی عضو شواری مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره نمایشگاه   مدارس انقلاب مدارس شهرستان های میناب و رودان با حضور حسین عبادتی عضو شواری مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و غریب مسئول اتحادیه استان و فولادی مدیریت آموزش و پرورش رودان برگزار شد.

حسین عبادتی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برنامه ویژه ای که اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی با محوریت دانش آموزان عضو این انجمن در مدارس انجام می دهد، گسترش روایت گری درباره انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

  وی افزود: این نمایشگاه ها به همت دانش آموزان و با رویکرد مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسبت رژیم ستمشاهی و دوره قاجار، استعمار و اشکال آن، جایگاه زن در اسلام و انقلاب اسلامی و نقش استعمار در افول تمدن های مختلف به صورت مدرسه ای برپا شده است و از اول دهه فجر برقرار شده و تا 26 بهمن ماه نیز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاههای ویژه انقلاب اسلامی در مدارس هرمزگان+عکس

برگزاری نمایشگاههای ویژه انقلاب اسلامی در مدارس هرمزگان+عکس