مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:462023-02-13پزشكي

کلیه صاحبان مشاغل پزشکی و پیراپزشکی مکلف به استفاده از پایانه های فروشگاهی شدند


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 در تشریح مصوبات این کمیسیون گفت: کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی و پیراپزشکی مکلف به استفاده از پایانه های فروشگاهی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 در تشریح مصوبات جلسه صبح امروز (دوشنبه 24 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران گفت: این کمیسیون مصوب کرد تا کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی و فروشندگان تجهیزات پزشکی که پروانه کار آن ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا سازمان نظام پزشکی ایران صادر می شود و کلیه اشخاص شاغل در کسب و کارهایی حقوقی اعم از وکالت و مشاوره حقوقی و خانواده، مکلفند از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: همچنین کمیسیون تلفیق، دولت را مکلف کرد 0/27 درصد  از کل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را از طریق ردیف های درآمدی و هزینه ای مربوطه برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت های ورزش به ویژه در حوزه جانبازان و معلولان اختصاص دهد.

این مبلغ از طریق ردیف های مربوط به وزارت ورزش و جوانان 60درصد و وزارت آموزش و پرورش 40درصد و پس از مبادله موافقتنامه به این وزارتخانه ها  اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه صاحبان مشاغل پزشکی و پیراپزشکی مکلف به استفاده از پایانه های فروشگاهی شدند

کلیه صاحبان مشاغل پزشکی و پیراپزشکی مکلف به استفاده از پایانه های فروشگاهی شدند