مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:242023-02-13سياسي

معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان+عکس


در مراسمی با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام غلامحسین حقانی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام غلامحسین حقانی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان معرفی و از زحمات حجت الاسلام انصاری راد در این جایگاه تجلیل شد.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی پیش از این مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بوده و حجت الاسلام انصاری راد نیز بازنشسته شد.

  در این مراسم علاوه بر رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و دو مدیرکل پیشین و جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان، منصور آرامی و احمد مرادی دو تن از نمایندگان استان، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و داوود میرنژاد رییس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هرمزگان نیز سخنرانی کردند.

حجت الاسلام قمی: ریشه ی جهاد تبیین در کتاب الهی نهفته است حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم اظهارداشت: رهبری معزز مجموعه تعابیر آکد و موکد خود را در دیدار با مردم قم بیان کردند و از موضوعی تحت عنوان جنگ ترکیبی و پروپاگاندا پرده برداری کردند که بایستی مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان+عکس

معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان+عکس