مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-13اقتصادي

ثبت 343 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از ثبت بیش از 343 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در سطح محورهای مواصلاتی استان در 10 ماهه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی بهمنی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تردد در 10 ماهه ابتدای سال 1401 اظهار کرد: بر اساس آخرین دیتای سامانه های هوشمند تردد شماری، متوسط تردد روزانه از ابتدای سال در راه های استان به طور میانگین 2568 وسیله نقلیه به ازای هر محور بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: تردد در محورهای استان حدود 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که البته این شاخص در بخش وسایل نقلیه سواری شخصی بیش از 28 درصد رشد در سفرها بوده است.

بهمنی افزود: آمار ورود و خروج استان حاکی از ورود بیش از پنج میلیون و 280 هزار وسیله نقلیه و خروج بیش از پنج میلیون و 150 هزار وسیله نقلیه از استان بوده که مجموعاً بیش از 19 درصد رشد رو در ورود و خروج استان نسبت به 10 ماهه 1400 شاهد هستیم.

وی گفت: بیشترین حجم سفرهای ورودی به استان به ترتیب با مبدأ استان های خراسان رضوی، سیستان بلوچستان و اصفهان و بیشترین حجم سفرهای خروجی از استان به ترتیب به مقاصد همین استان ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 343 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

ثبت 343 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی