مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-13سياسي

چهار روایت کمیک موشن از عباس دوران، مهدی باکری، مصطفی چمران و حسن باقری


پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، افشین هاشمی و دانش اقباشاوی چهره هایی هستند که در این اثر اپیزودیک و بر روی موسیقی متن محمدرضا علیقلی صداپیشگی کرده اند و به سطح کیفی این کمیک موشن به شکل معناداری افزوده اند.

- مجموعه کمیک موشن نام ها به کارگردانی رضا میرکریمی چندین سال پس از تولید، بالاخره منتشر شد تا در قالب یک فرم متفاوت، تجربه بصری تاثیرگذاری را به ویژه برای نسل نوجوان و جوان پیرامون چهار شهید شاخص دوران دفاع مقدس فراهم آورد و از نظرگاهی متفاوت به گوشه هایی کمتر دیده شده از زندگی این فرماندهان شهید پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ کمیک موشن نوعی متفاوت از انیمیشن است که متکی بر کمیک بوک یا کمیک استریت پیاده سازی می شود و در ایران تجربیات محدودی در استفاده از این تکنیک وجود دارد.

مجموعه کمیک موشن نام ها اثر رضا میرکریمی یکی از این تجربیات است که در چهار اپیزود به روایت زندگی چهار قهرمان دفاع مقدس، شهید عباس دوران از فرماندهان نیروی هوایی ایران، شهید مهدی باکری از فرماندهان سپاه پاسداران، شهید مصطفی چمران از فرماندهان ایران در نبرد با عراق و شهید حسن باقری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار روایت کمیک موشن از عباس دوران، مهدی باکری، مصطفی چمران و حسن باقری

چهار روایت کمیک موشن از عباس دوران، مهدی باکری، مصطفی چمران و حسن باقری