مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-13سياسي

کمپ های نوروزی بوشهر ساماندهی می شوند


شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه کمپ های پارک شغاب و دهکده گردشگری ساماندهی شود، گفت: نسبت به احداث کمپ های جدید نوروزی نیز اقدام می شود.

- حسین حیدری دوشنبه 24 بهمن با اشاره به برگزاری جلسه تسهیلات ستاد سفرهای نوروزی با هدف خدمات رسانی مناسب به مسافران اظهار کرد: در نشست یاد شده موارد لازم جهت ساماندهی شهر بوشهر در ارتباط با استقبال از مسافران نوروزی احداث کمپ ها و تسهیلات لازم نوروز امسال مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت و مصوبات لازم نیز در این خصوص صورت گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی حجم انبوهی از مسافر در بندر بوشهر در صورت نیاز به کمپ های بیشتر در اسرع وقت با تصمیم ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی نسبت به احداث کمپ های جدید نیز اقدام می شود.

شهردار بندر بوشهر تصریح کرد: در این راستا همچنین نسبت به ساماندهی چشمه های سرویس بهداشتی و حمام های عمومی سطح شهر اقدام شده تا در روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی خللی صورت نگیرد.

حیدری گفت: در ایام نوروز در خصوص نصب المان های شهر اولویت با نمادهای بومی و همچنین با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان سعی شود از نمادهای این ماه مبارک نیز تأثیر گرفته شود.

همچنین مقرر شد در ارتباط با راهنمای گردشگری مسافران از فن آوری ها و نرم افزارهای گردشگری بهره وری لازم به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ های نوروزی بوشهر ساماندهی می شوند

کمپ های نوروزی بوشهر ساماندهی می شوند