مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-13سياسي

تقویت سازمان فاوا زیرساخت های پایه ای شهرداری تهران را متحول می کند


مدیرکل حوزه شهردار تهران در آیین تکریم سرپرست پیشین و معارفه ی سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: تقویت سازمان فاوا زیرساخت های پایه ای شهرداری تهران را متحول می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در آیین تکریم سرپرست پیشین و معارفه سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، سجاد محمد علی نژاد مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران به اهمیت جایگاه سازمان فاوا در این دوره از مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: انجام اقدامات پایه ای و زیرساختی در کنار ارائه خدمات نوین و تکریم مخاطبان مدیریت شهری از دل کارهای فاوا بیرون می آید.

مدیرکل حوزه شهردار تهران با تاکید بر این که تجربه سازمان فاوا در این مدت نشان داده است که این سازمان یکی از مجموعه های رو به جلوی شهرداری است که وضعیت مطلوبی دارد، افزود: طراحی و خوش فکری بدنه سازمان فاوا، امکان استفاده بهینه و منطقی از امکانات را در کنار کاهش مراجعات به همراه داشته و کمک کرده است تا هوشمندانه از ظرفیت ها در مدیریت شهری تهران استفاده شود.

محمدعلی نژاد با یادآوری حمله سایبری به شهرداری تهران در روزهای نزدیک به رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: در آن دوره، شاهد بودیم که چگونه همه کارمندان و مدیران سازمان فاوا، خارج از روال اداری با انرژی فراوانی پای کار آمدند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سازمان فاوا زیرساخت های پایه ای شهرداری تهران را متحول می کند

تقویت سازمان فاوا زیرساخت های پایه ای شهرداری تهران را متحول می کند