مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-13سياسي

اختصاص 70 خودروی مخصوص جمع آوری زباله در زمان برف‎روبی در همدان


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از اختصاص 70 خودروی مخصوص جمع آوری زباله در زمان برف روبی در همدان خبر داد.

- همدان-رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از تخصیص 70 خودروی مخصوص جمع آوری زباله در زمان برفروبی در همدان خبر داد.

علی اکبر نظری در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: در زمان برفروبی پایش معابر اصلی جهت کنترل ترافیک از طریق دوربین های کنترل و نظارت شهری صورت پذیرد.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی و هشدار هواشناسی نسبت به بارش برف افزود: جو بارش سنگین برف را در همدان شاهد هستیم بر این اساس هدف از این نشست برنامه ریزی دقیق ستاد برف روبی برای پیش بینی و فراهم کردن تمهیدات لازم و ارائه گزارشات برای جمع بندی و آماده پاسخگویی به مردم شریف همدان باشیم.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان ادامه داد: شهرداری از طرق مختلف تیزرهای صدا و سیما، روزنامه و فضای مجازی به شهروندان جهت استفاده از حمل و نقل عمومی، عدم استفاده از خودروی شخصی و همکاری در امر پاکسازی و برفروبی معابر و کوچه ها اطلاع رسانی لازم را انجام دهد.

وی افزود: نصب بنر اطلاع رسانی و تذکر به شهروندان برای عدم پارک خودرو در معابر که مانع و کندی روند برفروبی می شود، تشویق و ترغیب مردم برای استفاده از حمل و نقل عمومی در زمان بارش برف از طریق ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 70 خودروی مخصوص جمع آوری زباله در زمان برف‎روبی در همدان

اختصاص 70 خودروی مخصوص جمع آوری زباله در زمان برف‎روبی در همدان