مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-13اجتماعي

تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان طی امروز تا روز چهارشنبه گفت: طی این مدت در برخی از ساعات خلیج فارس نیز متلاطم پیش بینی می شود.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان طی امروز تا روز چهارشنبه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت ضمن افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد، در برخی از ساعات وقوع بارش های پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق، غالباً در مناطق شمالی و مرکزی استان، مورد انتظار است.

وی گفت: طی این مدت در برخی از ساعات خلیج فارس نیز متلاطم پیش بینی می شود و از انتهای روز چهارشنبه تا اوایل هفته با وزش بادهای شدید شمال غربی، سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: طی ساعات آینده آسمان منطقه نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و در برخی نقاط غالباً مناطق شمالی و مرکزی استان بارش پراکنده باران گاهی رگبار و رعدوبرق و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب شرقی با سرعت 10 تا 34 گاهی 42 و در سواحل شمالی و مرکزی استان و شمال خلیج فارس طی ساعاتی با سرعت 16 تا 44 گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم می شود

تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم می شود