مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-13اجتماعي

اسکان 14 اتوبوس زائران نور جنوب در همدان/ امدادرسانی به 1515 نفر


معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان سرنشینان 14 اتوبوس زائران نور جنوب در همدان در پی بارش برف روز گذشته خبر داد و گفت: به یک هزار و 515 نفر نیز امدادرسانی شد.

- فضل الله کلهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از امداد و نجات هلال احمر به هنگام بارش برف در استان خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته 23 دستگاه خودرو مانده در برف راه سازی و در این خودروها به 95 نفر امدادرسانی شد.

وی با اشاره به اسکان اضطراری یک هزار و 515 نفر گفت: بین در راه ماندگان 3 هزار پتو، 50 بطری آب معدنی، 600 قوطی کنسرو و یک هزار قرص نان توزیع شده است.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اخطار هواشناسی نسبت به بارش برف در همدان به 17 پایگاه هلال احمر استان آماده باش کامل دادیم و علاوه بر پایگاه ها 15 تیم پنج نفره پشتیبان آماده باش داشتیم که در محورهای مواصلاتی در حال گشت زنی و امدادرسانی بودند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع به 250 نفر هم توسط پایگاه ها امدادرسانی شد افزود: به 14 دستگاه اتوبوس اسکان دادیم؛ این خودروها متعلق به راهیان نور بود که از سمت جنوب به سمت زنجان و قزوین می رفتند که توسط نیروهای ما اسکان داده شدند.

کلهری با اشاره به اینکه بیشترین اسکان در مساجد مریانج، جورقان، بهار و مهدی آباد بود ادامه داد: در مسیر همدان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 14 اتوبوس زائران نور جنوب در همدان/ امدادرسانی به 1515 نفر

اسکان 14 اتوبوس زائران نور جنوب در همدان/ امدادرسانی به 1515 نفر