مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-13فرهنگي

پنج دلیل برای تماشای «شبی که ماه کامل شد»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در پلتفرم فیلم نت در دسترس مخاطبان قرار دارد.

این فیلم محصول سال 1397 است و الناز شاکردوست، - به مناسبت عرضه فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد در شبکه آنلاین نمایش خانگی، مروری داریم بر پنج ویژگی مهم که می توانند مخاطب را به تماشای این فیلم ترغیب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در پلتفرم فیلم نت در دسترس مخاطبان قرار دارد.

این فیلم محصول سال 1397 است و الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، بانیپال شومون، شبنم مقدمی و فرید سجادی حسینی در آن ایفای نقش کرده اند.

شبی که ماه کامل شد ، داستان زندگی عبدالحمید و فائزه است که اتفاقی آشنا شده و ازدواج می کنند.

اما پس از مدتی فائزه متوجه می شود که خانواده عبدالحمید در استان سیستان و بلوچستان کار های غیر قانونی می کنند و تصمیم می گیرد با شوهرش به پاکستان فرار کند، اما در آنجا با برادر عبدالحمید، عبدالمالک ریگی که تروریست است، ملاقات می کنند.

جدا از تمام موفقیت های جشنواره ای و اکران عمومی، نکاتی هم در فیلم وجود دارند که می توانند مخاطب را به تماشای شبی که ماه کامل شد ترغیب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج دلیل برای تماشای «شبی که ماه کامل شد»

پنج دلیل برای تماشای «شبی که ماه کامل شد»