مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-13فرهنگي

نمایش 4 فیلم کوتاه در برنامه «سینما و جامعه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ فیلم کوتاه «گناه» به کارگردانی ابوالفضل عزیزی روایت شبی است که معصومه تصمیم می گیرد رازی خانوادگی را که سال هاست پنهان مانده، - برنامه سینما و جامعه با نمایش 4 فیلم کوتاه گناه ، کبود ، جان داد و کپسول روز دوشنبه 24 بهمن ساعت 15:30در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ فیلم کوتاه گناه به کارگردانی ابوالفضل عزیزی روایت شبی است که معصومه تصمیم می گیرد رازی خانوادگی را که سال هاست پنهان مانده، قبل از مرگ پدر شوهرش برملا کند …سیروس همتی، الهه زحمتی، معین تک روستا، سایه عباس پور، حمیده رسولی بازیگران فیلم کوتاه گناه هستند.

فیلم کوتاه کبود به کارگردانی علی توکلی در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ممکن است پنهان کردن یک واقعه نه از سر حیله گری که ناشی از وحشتی باشد که برملا شدن آن به بار خواهد آورد .

فیلم کوتاه جان داد به نویسندگی و کارگردانی سهیلا پورمحمدی و داستان دختر است که سعی می کند ماهی های صید شده توسط پدرش را نجات دهد.

این فیلم در جشنواره های فیلم کوتاه تهران، جوایز ایسفا، فیلم های ایرانی زوریخ، کودکان بیجینگ، زنان ترکیه، میهودوی نیویورک، جشنواره زنان پاکستان، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش 4 فیلم کوتاه در برنامه «سینما و جامعه»

نمایش 4 فیلم کوتاه در برنامه «سینما و جامعه»