مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-13سياسي

دستاوردهای انقلاب اسلامی ماورای قیمت گذاری مادی است


رییس دانشگاه تبریز، با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی ماورای قیمت گذاری مادی است، گفت: سال 57 ، سال خاصی بود که رویدادهای تلخ و شرایط سخت آن دوران حکایت از سایه شوم یک رژیم سراسر مسلح با جنایت های بیشمار به­ همراه حمایت دولت های مستکبر دارد.

- دکتر صفر نصراله زاده، دوشنبه، 24 بهمن ماه، در مراسم جشن انقلاب در دانشگاه تبریز، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: با وجود شرایط سخت زنان و مردان این سرزمین به رهبری حضرت امام خمینی (ره) انقلاب کردند و با نثار خون شهیدان انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

وی با اشاره به اینکه ما در قبال این ثمره های انقلاب مسئولیت داریم، افزود: خودباوری، تولید علم، عزت و همدلی از ثمره های این انقلاب هستند چنانچه به واسطه خودباوری دانشمندان و جوانان است که کشورمان در عرصه های مختلف علمی، فناوری و دفاعی در سطح جهانی به موفقیت ها و رتبه های برتر دست یافته است و با افزایش تعداد دانشجویان و دانشگاه ها، اقتدار علمی ما افزایش یافته و توانسته ایم در مقابل مستکبرین، از کشورمان باعزت و افتخار دفاع کنیم.

رییس دانشگاه تبریز با تحسین حماسه حضور هم وطنان در راه پیمایی 22 بهمن ، این حضور را نشانه وحدت، همدلی و احساس مسئولیت مردم در قبال انقلاب و رویدادهای جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی ماورای قیمت گذاری مادی است

دستاوردهای انقلاب اسلامی ماورای قیمت گذاری مادی است