مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-13اجتماعي

آخرین وضعیت راه های کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام محورهای منتهی به شهرستان های سردسیر استان بخصوص شهر یاسوج با بارش برف همراه است.

- عابد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در حال حاضر تمام محورهای منتهی به شهرستان های سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد، شامل بویراحمد، دنا و مارگون بارش به شکل برف دارند.

وی اظهارکرد: با وجود اینکه شهرستان های سردسیری از بامداد امروز تا کنون بارش برف را شاهد بوده ایم اما تمام مسیرهای اصلی و فرعی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد:با توجه به بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی بخصوص جاده های مناطق سردسیری، 200 راهدار با تجهیزات کامل به صورت شبانه روزی با برف روبی و نمک پاشی در حال خدمات رسانی هستند و تا کنون هیچ راه اصلی استان به دلیل بارش سنگین برف مسدود نیست.

محمدی در خصوص راههای روستایی استان ادامه داد: پس از اتمام بارش ها نسبت به بازگشایی راههای روستایی برف گیر استان اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در صورت لزوم تردد در محورها، همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است و اطلاع رسانی از طریق سامانه 141 نیز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت راه های کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف

آخرین وضعیت راه های کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف