مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-13سياسي

صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان نیازمند حمایت جدی دولت است


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی حمایت جدی از شرکت های دانش بنیان را نیازمند برخورد جدی با واردات بی رویه دانست و گفت: مافیا اجازه صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان را نمی دهد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید معاون علم و فناوری رییس جمهور از پارک علم و فناوری استان فارس با اشاره به مشکلات این شرکت ها اظهار داشت: شرکت دانش بنیان با وجود جوانان خوش فکر و خلاق شکل گرفته اما نیازمند حمایت جدی دولت است.

وی، واردات بی رویه را خلاف قانون و دشمن شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و با اشاره به تاکیدات بسیار رهبر معظم انقلاب در جلوگیری از واردات بی حساب و کتاب افزود: متاسفانه بعضاً مشاهده می شود که مافیای واردات اجازه نداده که محصولات شرکت های دانش بنیان قابلیت عرضه در بازار مصرف پیدا کند که در این راستا وظیفه دستگاه های ذی ربط برخورد جدی با آنان است.

به گفته عزیزی بحث واردات بی رویه در بازدید های متعدد وی از پارک علم و فناوری توسط مدیران شرکت ها عنوان شده و باید برای آن فکر چاره کرد.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل دیگر دانش بنیان ها پاس کاری این شرکت ها در دستگاه های اجرایی است به طوری که روند صدور مجوزها بسیار کند صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان نیازمند حمایت جدی دولت است

صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان نیازمند حمایت جدی دولت است