مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 07:362023-02-13سياسي

رشد 280 درصدی ایجاد تاسیسات آب روستایی در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد حوزه آبرسانی در سال های پس از انقلاب اسلامی نشان می دهد که به برکت انقلاب و خدمات شایسته نظام در سیستان و بلوچستان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد حوزه آبرسانی در سال های پس از انقلاب اسلامی نشان می دهد که به برکت انقلاب و خدمات شایسته نظام در سیستان و بلوچستان، ایجاد تاسیسات آبرسانی روستایی در این استان با رشد 280 درصدی روبه رو است.

علیرضا قاسمی، شامگاه یکشنبه 23 بهمن در جلسه توسعه آبرسانی استان با بیان اینکه پس از استقرار جمهوری اسلامی ایران در شهرها و بیش تر روستاها آب آشامیدنی با به روزترین استانداردهای روز جهانی و با استفاده از تأسیسات و تصفیه خانه های به روز توزیع می شود، افزود: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف محسوب می شود که تاریخ را به 2 قسمت کاملا متفاوتِ پیش و بعد انقلاب تقسیم می کند.

وی افزود: حوزه آبرسانی روستایی در سیستان و بلوچستان به رغم گستردگی این استان، روستازایی، پراکندگی جمعیت، فقر منابع آبی و در پی این چالش ها که هزینه هنگفت خدمات رسانی نیز به آن اضافه می شود، رشد چشمگیری داشته است.

به گفته وی: تا ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران، تنها 7 درصد روستاهای سیستان و بلوچستان دارای تأسیسات آب آشامیدنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 280 درصدی ایجاد تاسیسات آب روستایی در سیستان و بلوچستان

رشد 280 درصدی ایجاد تاسیسات آب روستایی در سیستان و بلوچستان