مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 07:002023-02-13سياسي

واردات بی رویه دشمن شرکت های دانش بنیان است


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی حمایت اثرگذار از شرکت های دانش بنیان را نیازمند برخورد جدی با واردات بی رویه دانست.

- ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید معاون علم و فناوری رییس جمهور از پارک علم و فناوری استان فارس با اشاره به مشکلات این شرکت ها گفت: شرکت دانش بنیان با وجود جوانان خوشفکر و خلاق شکل گرفته اما نیازمند حمایت جدی دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم در مجلس، عزیزی واردات بی رویه را خلاف قانون و دشمن شرکت های دانش بنیان عنوان و اظهار کرد: متاسفانه بعضاً مشاهده می شود که مافیای واردات اجازه نداده که محصولات شرکت های دانش بنیان قابلیت عرضه در بازار مصرف پیدا کند که در این راستا وظیفه دستگاههای ذی ربط برخورد جدی با آنان است.

به گفته عزیزی، بحث واردات بی رویه در بازدیدهای متعدد وی از پارک علم و فناوری توسط مدیران شرکت ها عنوان شده است و باید برای آن فکر چاره کرد.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: مشکل دیگر دانش بنیان ها پاس کاری این شرکت ها در دستگاههای اجرایی است به طوری که روند صدور مجوزها بسیار کند انجام می شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی وظیفه دارند که با استفاده از اختیارات خود موانع را از جلوی پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات بی رویه دشمن شرکت های دانش بنیان است

واردات بی رویه دشمن شرکت های دانش بنیان است