مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 00:102023-02-12سياسي

علت زیاد سوال پرسیدن کودکان/ چطور نه گفتن را به کودک بیاموزیم؟


یک کارشناس و مشاور خانواده با اشاره به شیوه های پاسخگویی به سوالات مکرر کودکان، گفت: پاسخگویی به سوالات، کودک را خلاق کرده و تفکر، برنامه ریزی کردن و برخورداری از پیش آگاهی را به کودک یاد می دهد.

- علت زیاد سوال پرسیدن کودکان/ چطور "نه گفتن" را به کودک بیاموزیم؟ ایسنا/گلستان یک کارشناس و مشاور خانواده با اشاره به شیوه های پاسخگویی به سوالات مکرر کودکان، گفت: پاسخگویی به سوالات، کودک را خلاق کرده و تفکر، برنامه ریزی کردن و برخورداری از پیش آگاهی را به کودک یاد می دهد.

شراره خیرخواه در گفتگو با ایسنا با اشاره به شیوه پاسخگویی به سوالات پرتکرار کودکان، اظهار کرد: سوال کردن بچه ها نشانه کنجکاوی آنها است و گاهی اوقات خانواده ها نمی دانند که در برابر سوالات مکرر کودک خود باید چه واکنشی نشان دهند.

وی افزود: گاهی اوقات خانواده ها سوالات کودک را بی پاسخ می گذارند و یا حواس آنها را پرت کرده و یا صرفا سوال اول و دوم کودک را پاسخ می دهند این در حالی است که این سوالات تجربه موضوعاتی است که کودک طی سال های آینده به طور واقعی در زندگی خود با آن روبه رو می شود.

این کارشناس و مشاور خانواده در پاسخ به این پرسش که آیا پاسخگویی به سوالات کودکان فایده ای هم دارد، گفت: پاسخگویی به سوالات، کودک را خلاق کرده و فکر کردن، برنامه ریزی کردن و برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت زیاد سوال پرسیدن کودکان/ چطور نه گفتن را به کودک بیاموزیم؟

علت زیاد سوال پرسیدن کودکان/ چطور نه گفتن را به کودک بیاموزیم؟