مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-12سياسي

جزییات برنامه دولت برای استخدام 100 هزار نفر در سال آینده!


مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که در سال 1401 حدود 107 هزار مجوز استخدام رسمی نیز برای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، دانشگاه ها و سایر دستگاهای اجرایی صادر شده است.

- جی پلاس؛ ایسنا نوشت: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از صدور 107 هزار مجوز استخدام رسمی در سال جاری خبر داد و گفت: اطلس اشتغال کشور تا شش ماهه اول سال 1402 طراحی خواهد شد.

سید صولت مرتضوی اظهار کرد: برای سال آینده برنامه های خود را در حوزه اشتغال با قوت بیشتر پیش خواهیم برد و اعلام کرده ایم که حوزه معاونت اشتغال برای سال آینده اطلس اشتغال کشور را تدوین و مشخص کند.

یعنی ما با کد ملی بدانیم که چه کسی شاغل و چه کسی بیکار است و تاکنون این کار انجام نشده است.

وی ادامه داد: همکاران ما از طریق سامانه رفاه ایرانیان و سایر سامانه هایی که وجود دارد در تلاشند و اگر تعداد شاغلان و بیمه پردازان را به دست آوریم، تقریبا بیکاران ما با کد ملی مشخص خواهند شد.

به گفته وزیر کار بخشی از اشتغال کشور غیررسمی است و همه افراد اساسا در سامانه ثبت نشده اند که امیدواریم این کار انجام شود.

مرتضوی افزود: پیش بینی ما این است که بخشی از مشاغل دیگر مثل کسانی که اشتغال سیار دارند هم بیمه شوند و امیدواریم در شش ماهه نخست سال 1402 اطلس دقیق اشتغال کشور را طراحی کنیم و با سهولت در اختیار آحاد مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه دولت برای استخدام 100 هزار نفر در سال آینده!

جزییات برنامه دولت برای استخدام 100 هزار نفر در سال آینده!