مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 19:302023-02-12اقتصادي

افزایش تولید الکل و خمیرمایه در خوزستان


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: نیشکر گیاه دارویی است که علاوه بر شکر نیز محصولات جانبی دیگر از آن تولید و به بازار عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا توجه به نیاز بازار به الکل، ظرفیت تولید سالانه را تا حدود 40 میلیون لیتر افزایش دادیم و توانستیم 80 درصد الکل مورد نیاز کشور را تأمین کنیم.

ناصری، خمیرمایه را از دیگر محصولات جانبی نیشکر برشمرد و ادامه داد: ظرفیت اسمی کارخانه سالانه 10 هزار تن در است و در حال حاضر این ظرفیت به 11 هزار و 500 تن افزایش یافته و برنامه ریزی ها برای رساندن میزان تولید تا 12 هزار تن در سال انجام شده است.

وی به فعالیت کارخانه تولید ام دی اف در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی اشاره کرد و گفت: از یکم مهرماه پارسال تا 31 شهریورماه امسال حدود 109 هزار مترمکعب ام دی اف در این کارخانه تولید شده که رقمی بی نظیر در تاریخچه فعالیت آن محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان بیان کرد: البته با تأمین قطعه ها و تجهیزات در ماه های اخیر و نصب و راه اندازی آن ها در فروردین ماه سال 1402، ظرفیت تولید این محصول به 2 هزار متر مربع در سال خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، طرح توسعه نیشکر و صنایع جانبی بزرگترین طرح توسعه ای صنعتی و کشاورزی ایران در خوزستان است و در حال حاضر هشت واحد تولیدی شامل امام خمینی، امیرکبیر، دعبل خزاعی، میرزا کوچک خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید الکل و خمیرمایه در خوزستان

افزایش تولید الکل و خمیرمایه در خوزستان