مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-12سياسي

تعامل و اقتدار دو شاخصه اصلی سازمان بازرسی است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سازمان بازرسی به عنوان یک دستگاه نظارتی باید دو شاخصه اصلی تعامل و اقتدار را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعدازظهر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه بازرسان کل سابق و جدید استان اردبیل با بیان اینکه سازمان بازرسی به عنوان یک دستگاه نظارتی باید دو شاخصه اصلی داشته باشد، اظهار کرد: اول اینکه سازمان بازرسی باید با مدیران تعامل و هم افزایی داشته باشد تا به مدیران چنین حسی نداشته باشند که سازمان بازرسی جلوی کار آنها را می گیرد.

وی افزود: دومین بحث اقتدار سازمان بازرسی در رصد، نظارت و برخورد با متخلفان است که مسلّماً قانونمندی و انجام وظایف ذاتی از سوی دستگاه ها موجب پیشگیری از تخلفات و آسیب ها است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل با 18 حوزه قضایی مشغول ارائه خدمت قضایی به مردم است، افزود: اجرای قانون مهمترین مؤلفه موفقیت دستگاه ها است که دستگاه ها و نهادهای دولتی نیز مکلف به اجرای صحیح، دقیق و شفاف قانون هستند و مسلماً موجب جلب رضایتمندی عمومی مردم می شود.

حجت الاسلام کثیرلو در پایان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از حضور باشکوه مردم ولایی و حسینی استان در راهپیمایی یوم الله 22 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل و اقتدار دو شاخصه اصلی سازمان بازرسی است

تعامل و اقتدار دو شاخصه اصلی سازمان بازرسی است