مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 18:552023-02-12ورزشي

بسترهای توریسم ورزشی در گیلان فراهم شده است


استاندار گیلان با بیان اینکه بسترهای توریسم ورزشی در استان فراهم شده است، گفت: 800 شطرنج باز از 16 کشور دنیا در مسابقات بین المللی کاسپین جام رشت شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج دریای کاسپین جام رشت، اظهار کرد: میزبانی گیلان در رویدادهای بین المللی نشان دهنده ظرفیت این استان نخبه پرور در بخش های مختلف است.

وی با اشاره به حضور شطرنج بازان 16 کشور دنیا در مسابقات جام رشت، افزود: 800 شطرنج باز از 16 کشور دنیا در مسابقات بین المللی کاسپین جام رشت شرکت کردند که فضای رقابتی خوبی را برای ورزشکاران گیلانی فراهم کرده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه بسترهای توریسم ورزشی در استان فراهم شده است، گفت: حضور ورزشکاران از کشورهای دنیا در گیلان می تواند فرصت خوبی برای توسعه صنعت گردشگری بویژه توریسم ورزشی باشد که این زمینه باید فراهم شود.

عباسی با بیان اینکه گیلان میزبان سفرای ورزشی کشورهای دنیا در جام رشت است، اضافه کرد: باید برای ورزشکارانی که از کشورهای دیگر در این مسابقات شرکت می کنند بسته های فرهنگی توأم با آداب و رسوم گیلانی مهیا کرد.

وی با بیان اینکه همه هنرها در گیلان نهفته است، افزود: گیلان مملو از ظرفیت های فرهنگی، هنری و ورزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای توریسم ورزشی در گیلان فراهم شده است

بسترهای توریسم ورزشی در گیلان فراهم شده است