مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 17:492023-02-12اقتصادي

نماینده مجلس: بانک ها امهال وام های کشاورزی را تعیین تکلیف کنند


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: با توجه به مساعدت وزرای اقتصاد و کشاورزی، امهال وام های کشاورزی و سیل باید مورد توجه قرار گیرد و زودتر تعیین تکلیف شود زیرا مردم به دلیل حوادث غیرمترقبه دچار مشکل شدند و بعضا توان بازپرداخت تسهیلات را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، نماینده زرند و کوهبنان در مجلس امروز در جلسه شورای بانک های این شهرستان که به منظور بررسی و رفع مشکلات همچنین تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی برگزار شد، اظهار کرد: مسؤولان ملزم به حرکت در مسیر حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال هستند و با توجه به اینکه نبض اقتصادی کشور در دست بانک هاست، جا دارد بانک ها از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولیدکنندگان استفاده کنند.

 عفت شریعتی کوهبنانی تصریح کرد: ضرورت دارد بانک ها منابع و تسهیلات خود را به سمت بخش های صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و به ویژه تولیدات دانش بنیان هدایت کنند  و ضروری ست بانک ها در کوهبنان سامان دهی شوند و بانک های ملت و صادرات از باجه به شعبه ارتقا یابند تا خدمت دهی به مردم افزایش پیدا کند.

 وی ادامه داد: با توجه به مساعدت وزرای اقتصاد و کشاورزی، امهال وام های کشاورزی و سیل زدگان هم باید مورد توجه قرار گیرد و زودتر تعیین تکلیف شود زیرا مردم به دلیل حوادث غیرمترقبه دچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بانک ها امهال وام های کشاورزی را تعیین تکلیف کنند

نماینده مجلس: بانک ها امهال وام های کشاورزی را تعیین تکلیف کنند