مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-12بين الملل

آخرین گزارش ها از وضعیت سد های ترکیه بعد از زلزله هولناک


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، واحد کئریشچی روز یکشنبه در واکنش به برخی اخبار منتشر شده در خصوص خطر نشست و یا تخریب برخی سد های ترکیه گفت: - وزیر کشاورزی و جنگلداری ترکیه اعلام کرد: پس از زلزله سحرگاه دوشنبه هفته گذشته هیچ آسیب جدی در سد های ترکیه مشاهده نشد و هم اکنون هیچ سدی در معرض تهدید قرار ندارد و ترک های ایجاد شده در برخی سد ها خطرناک نیستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، واحد کئریشچی روز یکشنبه در واکنش به برخی اخبار منتشر شده در خصوص خطر نشست و یا تخریب برخی سد های ترکیه گفت: نشتی آب در هیچ کدام از سد های ترکیه گزارش نشده و ترک های ایجاد شده در برخی سد ها خطرناک نیستند.

وی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: ادعا ها مبنی بر تخریب و یا نشستی در سد های ترکیه در منطقه زلزله زده بی اساس است.

وزیر کشاورز و جنگلداری ترکیه ادعا های مطرح شده در خصوص تخریب و شکاف در سد های آتاتورک و یارسلی را بی اساس خواند و بیان کرد: آب یک سد کوچک بر روی رودخانه آسی در جنوب ترکیه نیز با احتمال خطر به سمت کانال عفرین تخلیه شد.

وی بیان کرد: اداره کل مدیریت منابع آب ترکیه به صورت مرتب سد های کشور را به خصوص در مناطق زلزله زده بازرسی می کند و کارشناسان آن ها نیز خطری را گزارش نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین گزارش ها از وضعیت سد های ترکیه بعد از زلزله هولناک

آخرین گزارش ها از وضعیت سد های ترکیه بعد از زلزله هولناک