مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:222023-02-12اقتصادي

امکان سفر با تسهیلات ارزان قیمت برای خانواده ها فراهم شد


در جریان برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری طی مراسمی از بازارگاه خدمات گردشگری سفر تاپ سوپر اپلیکیشن تاپ رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک پارسیان در این مراسم احمد خورشید سوار مشاور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در امور فناوری های نوین ، محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان، بهرام هنرپرور مدیر روابط عمومی بانک، حامد نیک مدیر ارشد واحد تجاری خانواده و سبک زندگی تاپ و همچنین برخی مدیران ارشد تجارت الکترونیک پارسیان و رییس و اعضای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور حضور داشتند.

 بازارگاه گردشگری سفرهای تاپ کمکی در تسهیل سفر خانواده مدیر ارشد واحد تجاری خانواده و سبک زندگی تاپ در تشریح ویژگی های این خدمت جدید با عنوان بازارگاه سفر تاپ توضیح داد: این بازارگاه خدمتی است در راستای تسهیل سفر خانواده ها و رونق حوزه گردشگری و طرح تسهیلات خانواده پرشور پارسیان که در اقدامی مشترک میان بانک پارسیان و وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی جهت تسهیل خرید در این بازارگاه عرضه شده است.

حامد نیک گفت: این امکان در بازارگاه گردشگری تاپ فراهم شده تا با استفاده از تسهیلات تا سقف 30 میلیون تومانی با شرایط بازپرداخت یکساله و سود 4 درصد کمکی در جهت تامین هزینه های سفر و نیازهای رفاهی خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان سفر با تسهیلات ارزان قیمت برای خانواده ها فراهم شد

امکان سفر با تسهیلات ارزان قیمت برای خانواده ها فراهم شد