مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-12اجتماعي

مشارکت مدیران واحدهای تولیدی در دوره های آموزش استانداردهای ملی


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: مشارکت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در دوره های آموزشی و تدوین استانداردهای ملی لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم علایی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در دوره های آموزشی و تدوین استانداردهای ملی لازم و ضروری است.

وی افزود: با شروع سال 1401 که به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است از دستگاه ها، تجهیزات و آزمایشگاه واحدهای تولیدی به صورت هفتگی بازدید به عمل آمده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات واحدهای تولیدی در راستای انطباق محصولات با مقررات استاندارد و احساس مسئولیت در قبال حقوق مصرف کنندگان و استمرار تولید با کیفیت در شرایط تحریم گفت: رعایت استانداردها، بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان ایجاد می کند.

علایی با بیان اینکه رمز ماندگاری برند محصولات، به روزآوری فناوری تولید و ارتقا کیفیت است، تصریح کرد: یک محصول زمانی ماندگار است که ایمنی و سلامت مشتری را تأمین کند و واحد تولیدی زمانی به برند مطلوب می رسد که هم نیاز مصرف کننده و هم توسعه پایدار را مد نظر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مدیران واحدهای تولیدی در دوره های آموزش استانداردهای ملی

مشارکت مدیران واحدهای تولیدی در دوره های آموزش استانداردهای ملی