مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-12فرهنگي

اطلاعیه تئاترشهر درباره اجراهای سال جدید


روابط عمومی تئاتر شهر درباره جزییات نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تالارهای مختلف این مجموعه طی سال 1402 ، اطلاعیه ای را منتشر کرد.

- جی پلاس ، در متن این اطلاعیه آمده است: مجموعه تئاتر شهر با نگاه به مولفه های ملی ، میهنی ، اجتماعی ، مذهبی و همچنین نمایشنامه های خارجی یا طرح های اجرایی همسو با محورهای یاد شده تعدادی از آثار نمایشی را برای اجرا در سال 1402 انتخاب و جهت تولید و اجرا به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی می کند.

هنرمندان فرهیخته و ارجمند می توانند در صورت تمایل آثار خود را با در نظر گرفتن شرایط ذیل برای بررسی و انتخاب به دبیرخانه مجموعه تئاتر شهر ارسال کنند.

الف : کارگردانان حرفه ای : - در تعریف فراخوان اجرای عمومی آثار نمایشی تئاتر شهر ، هنرمندانی که حداقل 3 نمایش و هر نمایش را حداقل 15 اجرا در تماشاخانه های حرفه ای تئاتر تهران روی صحنه برده باشند و هنرمندانی که حداقل 10 نمایش و هر نمایش حداقل 15 اجرا در شهرستان داشته باشند، جزو کارگردانان حرفه ای محسوب می شوند.

- هنرمندان که در دسته مذکور قرار بگیرند می توانند نمایشنامه یا طرح های اجرایی خود را به شورای مشورتی تئاتر شهر برای اجرای عمومی پیشنهاد دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه تئاترشهر درباره اجراهای سال جدید

اطلاعیه تئاترشهر درباره اجراهای سال جدید