مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-12سياسي

اگر امر به معروف و نهی از منکر با روش درست انجام نشود آسیب زا است


امربه معروف و نهی از منکر روش دارد و باید آموزش داده شود؛ زیرا اگر بر اساس روش انجام نشود ممکن است بیش از فایده ای که دارد آسیب به همراه داشته باشد.

- ایسنا/قم تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: امربه معروف و نهی از منکر روش دارد و باید آموزش داده شود؛ زیرا اگر بر اساس روش انجام نشود ممکن است بیش از فایده ای که دارد آسیب به همراه داشته باشد.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار هفتگی بادانش آموزان که 23 بهمن در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که مردم آماده و پای کار نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های دانش آموزان و نوجوانان انقلابی امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: امربه معروف و نهی از منکر روش دارد و باید آموزش داده شود؛ زیرا اگر بر اساس روش انجام نشود ممکن است بیش از فایده ای که دارد آسیب به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) برای پاسخ به شبهات افراد خاصی را مأمور می کردند، اضافه کرد: تذکر در باب عفاف و حجاب باید با رعایت اخلاق حسنه و با زبان نرم باشد تا نتیجه عکس به دنبال نداشته باشد.

وی با بیان اینکه ما نسبت به زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) یک آرزو و آرمان و یک وظیفه داریم گفت: در رژیم طاغوتی پهلوی فساد و ظلم به اوج رسیده بود و در این شرایط امام وظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر امر به معروف و نهی از منکر با روش درست انجام نشود آسیب زا است

اگر امر به معروف و نهی از منکر با روش درست انجام نشود آسیب زا است