مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-12سياسي

ایزدی: بایدن از رهبر انقلاب یاد بگیرد و زندانی های اعتراضات در آمریکا را عفو کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فواد ایزدی، عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در ویژه برنامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، - عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران گفت: بنده در پاسخ به خبرنگار آمریکایی گفتم آقای بایدن می تواند از رهبر انقلاب الگو بگیرد و 192 نفری که اکنون بدلیل اعتراضات قبلی در زندان هستند را عفو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فواد ایزدی، عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در ویژه برنامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در اغتشاشات اخیر نقش خارجی ها کاملا مشخص بود.

قطعا سوالی که مطرح است این است که کشور هایی که مدعی ما هستند در حوزه آزادی و دموکراسی خودشان در چه شرایطی هستند.

وی با بیان اینکه بنده در پاسخ به خبرنگار آمریکایی گفتم آقای بایدن می تواند از رهبر انقلاب الگو بگیرد و 192 نفری که اکنون بدلیل اعتراضات قبلی در زندان هستند را عفو کند، افزود: اقتدار پلیس در غرب به شیوه ای نیست که رسانه از آن صحبت می کند.

همان شخصی که در اینجا اعدام شد و سلاح سرد همراهش بود اگر در آمریکا بود در همان محل وقوع جرم پلیس بدلیل احساس خطر او را می کشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدی: بایدن از رهبر انقلاب یاد بگیرد و زندانی های اعتراضات در آمریکا را عفو کند

ایزدی: بایدن از رهبر انقلاب یاد بگیرد و زندانی های اعتراضات در آمریکا را عفو کند