مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-12سياسي

هیچ یک از گروههای اجتماعی به اغتشاشات ملحق نشدند


رییس شورای حوزه های علمیه استان تهران گفت: ملت ایران، روز 22 بهمن با حضور حماسی دشمن را مأیوس کردند و به نظام آبرو و پشتوانه های نظام اسلامی را تحکیم بخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی اکبر رشاد در جلسه 215 درس خارج فقه القضا که در حوزه علمیه امام رضا (ع) برگزار شد با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور حماسی و با شکوه و مسئولانه ملت در عرصه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و حمایت از نظام اعراض ارادت و تجدید میثاق با ولی امر عادل و مجاهد و شجاع و زاهد و دلسوز و فکور و آینده نگر و قهرمان نظام، رهبر مظظم انقلاب اسلامی و حکیم امت ستودنی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: قدردانی می کنیم از مردمی که همواره موقع شناس هستند، کاش به اندازه ای که مردم موقع شناس هستند برخی از مسئولان نیز موقعیت سنج بودند و به همان اندازه که مردم پای نظام هستند و وفادارانه و با انگیزه و عقیده و احساس مسئولیت اند و در جایی که نیاز است به میدان می آیند همه ما و مسئولانی که از قافله مردم تأخیر دارند نیز چون مردم عمل کنند.

وی بیان کرد: شب بیست و دوم بهمن ماه امسال در تکبیرگویی شبانه، مردم نشان دادند نسبت به سنوات قبل و در پاسخ به یاوه سرایی ها و رفتارهای خشونت آمیز و شرورانه عده ای علیل و فریب خورده و وابسته در صحنه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از گروههای اجتماعی به اغتشاشات ملحق نشدند

هیچ یک از گروههای اجتماعی به اغتشاشات ملحق نشدند