مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:012023-02-12اقتصادي

در مبارزه با فساد به جنجال ها توجه نداریم


هرجا که می خواهیم با فساد مقابله کنیم سر و صدا و هیاهو بلند می شود اما نباید این سر و صداها را مورد توجه قرار داد بلکه باید شرایط را اصلاح کرد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: هرجا که می خواهیم با فساد مقابله کنیم سر و صدا و هیاهو بلند می شود اما نباید این سر و صداها را مورد توجه قرار داد بلکه باید شرایط را اصلاح کرد.

محمدمهدی اعلایی در کارگروه تنظیم بازار که امروز 23 بهمن 1401 در استانداری قزوین برگزار شد، اظهارکرد: وقتی با رانت مقابله می کنید طبیعی است که مقاومت هایی صورت گیرد، ساماندهی وضعیت توزیع آرد به این دلیل اجرا شده است که نحوه توزیع آن اصلاح شود چراکه برخی از افراد از فروش آرد بیشتر از پخت نان سود می بردند.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان در مدیریت و جمع آوری تخلف آرد مصمم است چراکه عدد قابل توجهی از آرد کشور و استان قزوین قاچاق می شود و طبیعی است که وقتی در مسیر اصلاح حرکت می کنیم، سرو صدا ایجاد شود.

اعلایی گفت: هرجا که می خواهیم با فساد مقابله کنیم سر و صدا و هیاهو بلند می شود اما نباید این سر و صداها را مورد توجه قرار داد بلکه باید شرایط را اصلاح کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: دوره جدید اتاق اصناف به صورت فعال تر امور را پیگیری می کند و برای بازرسی های بازار شب عید، دستگاه ها باید در تأمین خودرو و سایر تجهیزات مشارکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مبارزه با فساد به جنجال ها توجه نداریم

در مبارزه با فساد به جنجال ها توجه نداریم