مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-12سياسي

اعلام نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تئاتر شهر برای 1402


روابط عمومی تئاتر شهر پیرامون جزییات نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تالارهای مختلف این مجموعه طی سال 1402، اطلاعیه ای را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر روز یکشنبه بیست و سوم بهمن پیرامون نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تالارهای مختلف این مجموعه طی سال 1402 اطلاعیه ای را منتشر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: مجموعه تئاتر شهر با نگاه به مولفه های ملی، میهنی، اجتماعی، مذهبی و همچنین نمایشنامه های خارجی یا طرح های اجرایی همسو با محورهای یاد شده تعدادی از آثار نمایشی را برای اجرا در سال 1402 انتخاب و جهت تولید و اجرا به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی می کند.

هنرمندان فرهیخته و ارجمند می توانند در صورت تمایل آثار خود را با در نظر گرفتن شرایط ذیل جهت بررسی و انتخاب به دبیرخانه مجموعه تئاتر شهر ارسال کنند.

الف: کارگردانان حرفه ای: - در تعریف فراخوان اجرای عمومی آثار نمایشی تئاتر شهر ، هنرمندانی که حداقل 3 نمایش و هر نمایش را حداقل 15 اجرا در تماشاخانه های حرفه ای تئاتر تهران روی صحنه برده باشند و هنرمندانی که حداقل 10 نمایش و هر نمایش حداقل 15 اجرا در شهرستان داشته باشند، جزو کارگردانان حرفه ای محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تئاتر شهر برای 1402

اعلام نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تئاتر شهر برای 1402