مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-12بين الملل

دلارهای اماراتی در خدمت «تحریم مردم ایران»/ تلاش ابوظبی برای تحریم سپاه


امارات یکی از کشورهایی است که با توجه به جاه طلبی منطقه ای خود تلاش کرده هر چه می تواندبا همکاری آمریکا و لابی سیاسی و اقتصادی در این کشور از قدرت منطقه ای و اقتصادی ایران بکاهد تا منطقه را تبدیل به عرصه جولان خود کند.

- فارس پلاس؛ اندیشکده ها: سیاست های ضد ایرانی آمریکا و اسراییل در دروه های مختلف فراز و نشیب زیادی داشته و با توجه به دولت های مختلفی که روی کار می آیند، متغیر است.

عوامل خارجی اما از دیگر متغیرهایی است که سیاست های ضدایرانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

امارات یکی از کشورهایی است که با توجه به جاه طلبی منطقه ای خود تلاش کرده هر چه می تواند از قدرت منطقه ای و اقتصادی ایران بکاهد تا منطقه را تبدیل به عرصه جولان خود کند.

در همین رابطه، روزنامه واشنگتن پست از گزارش جدید جامعه اطلاعاتی آمریکا خبر داده که بر مبنای آن مشخص شده امارات تلاش کرده تا از نقاط آسیب پذیر حاکمیت آمریکا از جمله وابستگی به کمک های کمپینی و شرکت های لابی قدرتمند و همچنین سهل انگاری در اجرای قوانین مقابله به افشای اطلاعات به نفع خود و برای اثرگذاری و تغییر ریل سیاست خارجی آمریکا استفاده کند.

اطلاعات وزارت دادگستری آمریکا نشان می دهد که امارات از سال 2016، بیش از 154 میلیون دلار روی گروه های لابی گری در آمریکا سرمایه گذاری کرده و صدها میلیون دلار دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلارهای اماراتی در خدمت «تحریم مردم ایران»/ تلاش ابوظبی برای تحریم سپاه

دلارهای اماراتی در خدمت «تحریم مردم ایران»/ تلاش ابوظبی برای تحریم سپاه